У Києві відкрили Подільсько-Воскресенський міст
Рух на ньому запустили для спецтранспорту та автобуса № 111.
Мер Києва Віталій Кличко для забезпечення життєдіяльності столиці під час воєнного стану відкрив рух Подільсько-Воскресенським мостовим переходом. Сполучення між лівим та правим берегами забезпечене наразі для громадського та спецтранспорту, автомобілів екстрених служб. Автобусний маршрут № 111 відсьогодні працює за напрямком «Станція метро «Площа Українських Героїв» — станція метро «Лівобережна».
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід — найбільший з об’єктів транспортної інфраструктури Києва та України. Його загальна протяжність — понад 10 км.
Віталій Кличко проїхався автобусом новим мостом, а також оглянув будівельний майданчик, де тривають роботи для забезпечення подальшого проїзду на Троєщину. Автосполучення до вул. Оноре де Бальзака відкриють наступного року.
«Ще кілька років тому першим етапом запуску об’єкта ми планували і обіцяли забезпечення руху пасажирського автотранспорту. І сьогодні, нарешті, це відбулося! Усім скептикам і тим, хто намагався заблокувати роботи на об’єкті, скажу одне: шукайте тепер інші приводи для своїх маніпуляцій. Зокрема, на першому етапі лівий та правий береги столиці сполучатиме автобусний маршрут № 111, за напрямком «Станція метро «Площа Українських Героїв» — станція метро «Лівобережна». Ми продовжуємо будівництво цього мостового переходу. Адже це — важливий об’єкт для життєдіяльності міста, а також для його обороноздатності. Наступним етапом Департамент транспортної інфраструктури виконає комплекси роботи для забезпечення проїзду на вул. Оноре де Бальзака — ці роботи вже тривають. А також здійснить ремонт вулиці Центральна Садова включно з облаштуванням мережі водовідведення. І проїзд на Оноре де Бальзака, і ремонт Центральної Садової плануємо завершити наступного року», — зауважив Віталій Кличко.
Мер столиці підкреслив, що запуск руху автотранспорту — це перший крок до наступного, суперважливого для мешканців Києва, етапу — метро на Троєщину.
«Частина його станцій вже існують. Вони знаходяться на нижньому ярусі аркового мосту. А далі метро має піти під землю. І роботи з облаштування тунелів теж розпочаті. Нас суттєво уповільнили спочатку пандемія, а потім широкомасштабна війна. Сьогодні відбуваються підготовчі роботи для подальших будівельних робіт із влаштування тунелю під залізничними коліями. А також продовжується зведення насипу земляного полотна на ділянці Русанівських садів із будівництвом гілок метрополітену. Триває монтаж та укрупнення металоконструкцій прогонових будов від Центральної Садової в бік залізниці. Споруджують підпірні стіни та влаштовують мережу зовнішнього освітлення», — повідомив мер столиці.
«Отже, автопроїзд ми забезпечили. Наприкінці наступного року він буде можливим і на вулицю Оноре де Бальзака. А фінальним етапом стане запуск метро на Троєщину», — наголосив Віталій Кличко.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»