«Комунальні медіа — головні мовники киян»: Департамент суспільних комунікацій прозвітував про роботу під час війни

Роман Лелюк. Фото: Борис Корпусенко
Роман Лелюк. Фото: Борис Корпусенко

Департамент суспільних комунікацій КМДА уже третій рік поспіль публічно звітує про свою діяльність. Воєнний час — не став винятком.

Департамент суспільних комунікацій КМДА публічно відзвітував про виконання Міської цільової програми розвитку інформаційно-комунікативної сфери міста Києва на 2022-2024 рр. Говорили також про результати Міської цільової програми «Сприяння розвитку громадянського суспільства у місті Києві на 2020-2024 роки».

За словами директора Департаменту Романа Лелюка, це третій рік, коли Департамент прозоро та публічно звітує про свою роботу. Зокрема, про витрачені кошти.

Учасники звіту Департаменту суспільних комунікацій КМДА. Фото: Борис Корпусенко

«Департамент суспільних комунікацій КМДА уже третій рік поспіль публічно звітує про свою діяльність. Наш принцип — виходити до киян та журналістів і чесно та відкрито розповідати про нашу роботу, обговорювати досягнення і те, що не вдалося реалізувати, для того, щоб у майбутньому вирішувати ці питання спільно», — зазначив Роман Лелюк.

До звіту долучились представники комунальних підприємств, які підпорядковуються Департаменту. Зокрема, Євген Лопушинський, в.о. директора КП «Київінформ», Наталія Лященко, в.о. директора КП «Телеканал «Київ», Анна Куницька, в.о. директора КНП «Центр комунікації». А також — Микола Щербенко, в.о. директора КП «Радіостанція «Голос Києва». Презентація відбулася в агентстві «Укрінформ» і тривала близько двох годин.

КОМУНАЛЬНІ МЕДІА — ГОЛОВНІ МОВНИКИ КИЯН

Одна з основних тез: з початком війни комунальні медіа, які підпорядковуються Департаменту, стали основними мовниками громади.

«Телеканал „Київ“ — єдиний телеканал з національним покриттям, який в повному обсязі залишився працювати в Києві під час боїв за столицю. Технічно ми обладнали студію нижче рівня землі, і звідти, як з укриття, забезпечили постійну трансляцію новин. Хочу підкреслити, що на жодну годину ця трансляція не перервалась — навіть в найгарячіші моменти», — наголосив під час звіту Роман Лелюк.

Окрім столиці ТК «Київ» транслювався у 38 прифронтових зонах. Завдяки цьому українці могли і продовжують отримувати об’єктивну інформацію про ситуацію у державі та на фронті. Команда підготувала 50 телепрограм про інформаційно-психологічні операції, відзняли також п’ять документальних фільмів. Окрім цього, на телеканалі вийшло 40 програм нового проєкту «Час за Києвом», де влада та громада обговорювали нагальні питання.

Своєю чергою на радіостанції «Київ FM» за останній рік з’явилось 13 нових проєктів. Зокрема, й радіопрограма «Зелений коридор» із практичними рекомендаціями та алгоритмами дій, які допомагають впоратися з будь-якою непростою життєвою ситуацією.

Комунальні ЗМІ першими виїжджали на місця подій на визволених територіях київської агломерації, які були в окупації. Оперативність та ексклюзивність новин сприяла зростанню кількості користувачів і переглядів ресурсів комунальних медіа.

«Кількість підписників на Youtube сторінці Телеканал Київ зросла за останній рік у 10 разів — до 360 тисяч, а у соцмереж Вечірній Київ — 53,4 мільйона переглядів», — констатує директор Департаменту суспільних комунікацій.

До слова, 1 січня минулого року як окреме комунальне підприємство запрацював «Київінформ», до складу якого власне входить вебпортал «Вечірній Київ».

«У нас було дуже багато планів на рік, яким завадила війна. Підприємство було змушене відкласти придбання технічного оснащення, яке було передбачене Програмою. Не змогли й достатньо розширити колектив. Утім, та команда, яку ми сформували, змогла зробити так, щоб видання «Вечірній Київ» стало виданням номер один у столиці — якщо брати до уваги ЗМІ столичної тематики. Разом нам вдалося завоювати довіру аудиторії та продовжити справу медіа з великою історією — «Вечірнього Києва», — зазначив Євген Лопушинський.

Євген Лопушинський. Фото: Борис Корпусенко

Торік «Вечірній Київ» започаткував серію пам’ятних публікацій про загиблих киян — «Пантеон Героїв». А під кінець року у світ вийшов спецвипуск «Вечірки», присвячений Героям-киянам.

Окрім цього, КП «Київінформ» стало одним з організаторів фотовиставки про найгостріші моменти нашої боротьби. Виставка «Війна крізь об’єктив: фото з України» експонувалася впродовж грудня у вестибюлі станції метро «Золоті Ворота», її також планують показати у Німеччині та Хорватії.

«Це не найлегша для сприйняття експозиція. Але водночас вона мала великий ефект на аудиторію. На виставці представлені не тільки роботи українських фотографів, а й іноземних, які висвітлювали збройні конфлікти в інших країнах.

Ці знімки дали необхідний контекст для зарубіжної аудиторії. А саме, що повномасштабне вторгнення в Україну — такий самий воєнний злочин, за які судили інших злочинців раніше. Відповідно і зло у вигляді російської агресії теж має бути покараним», — заявила Ліна Кущ, перший секретар Національної спілки журналістів України.

Переглянути трансляцію з повним публічним звітом можна за посиланням.

Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»