У липні в столиці демонтували понад дві тисячі незаконних рекламних вивісок

Фото: КМДА
Фото: КМДА

Очищення міста від візуального перевантаження є частиною впровадження дизайн-коду столиці.

Упродовж липня в столиці демонтували 2 089 незаконних рекламних конструкцій та вивісок, з яких 994 — силами КП «Київреклама», а 1 095 — власники самостійно в добровільному порядку. Робота з очищення фасадів і парканів активно велася в усіх районах міста. Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.

Найбільше встановлених із порушеннями конструкцій прибрали з фасадів будівель — 1 290, ще 404 демонтували з парканів, 215 — штендерів, 140 — наземних конструкцій, 23 — на дахах будівель. Також від незаконної реклами очищено 17 об’єктів транспортної інфраструктури.

Із початку року в столиці усунули вже понад 13 000 рекламних конструкцій.

«Упродовж липня найбільше демонтажних робіт провели в Дарницькому, Оболонському та Голосіївському районах міста. Це частина системної роботи з очищення міського простору від візуального хаосу в усіх районах столиці. Найкраще рішення для підприємців — це оформлення конструкцій у правовому полі, що є розумною альтернативою втратам і конфліктам. Демонтаж — це наслідок, а не мета. Мета — впорядковане, законне міське середовище», — зазначила виконувачка обов’язків директорки КП «Київреклама» Марина Декань.

Очищення міста від візуального перевантаження є частиною впровадження дизайн-коду столиці. Мета — не лише прибрати незаконну рекламу, а сформувати естетичне міське середовище, комфортне для життя й ведення бізнесу.

Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»