Київський метрополітен вкотре наголошує, що станції «Почайна» і «Тараса Шевченка» зачиняти не будуть

Фото ілюстративне з відкритих джерел
Фото ілюстративне з відкритих джерел

Ремонт заплановано на станції «Почайна» і «Тараса Шевченка», однак він не вплине на роботу метрополітену.

Раніше КП «Київський метрополітен» вже спростовував інформацію про те, що в столичному метро готують до закриття станцій «Почайна» і «Тараса Шевченка».

Але днями на інтернет-ресурсах знову зʼявилась інформація про можливе закриття на ремонт ще однієї ділянки київського метро на Оболонсько-Теремківській лінії.

Тому «Вечірній Київ» звернувся з офіційним запитом до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), аби надати киянам достовірну інформацію з першоджерела.

За повідомленням КП «Київський метрополітен», жодних змін у роботі цих двох станцій не планується.

Скрин з офіційної відповіді

«На сьогодні всі станції та перегінні тунелі київського метрополітену, зокрема станційні комплекси «Почайна» та «Тараса Шевченка» працюють у звичайному режимі: як для пасажирських перевезень, так і для цілодобового укриття населення під час повітряної тривоги. Безпека руху поїздів та безпечне перевезення пасажирів забезпечені.

Ризики закриття на ремонт чи реконструкцію — відсутні. Фахівцями підприємства ведеться постійний, періодичний нагляд та спостереження за тунельними спорудами на всіх ділянках ліній метрополітену, особливо побудованих у складних інженерно-геологічних та гідро-геологічних умовах», — йдеться у повідомленні.

Але частина ділянки тунелю від станції «Тараса Шевченка» до станції «Почайна» Оболонсько-Теремківської лінії у зв’язку із фізичною зношеністю та необхідністю поліпшення експлуатаційних характеристик потребує проведення планового капітального ремонту.

«Спосіб виконання робіт, строки, вартість та умови виконання робіт з планового капітального ремонту перегінного тунелю зазначеної ділянки буде визначено на підставі проєктно-кошторисної документації, яка на цей час розробляється» — повідомив заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пінчук.

Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»