Кандибор заявив, що на закритій ділянці метро між «Деміївською» та «Либідською» всі роботу йдуть по графіку
За його словами, рух на цій ділянці буде відновлено вже до кінця літа.
Про це у відеоінтерв’ю Бориславу Березі розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
За його словами, рух поїздів має відновитися до кінця літа при умові, якщо фахівцям не заважатимуть суб’єктивні фактори, як от бюрократія та громадські «помічники».
«Якщо в нас не буде якогось суб’єктивного фактора, якого ми зараз не передбачаємо, то до кінця літа, серпень-вересень максимум, метро повинно поїхати», — заявив Руслан Кандибор.
Він підтвердив, що роботу з відновлення руху у закритому нині тунелі можна легко виконати за 6 місяців.
Директор Департаменту транспортної інфраструктури розповів, що наразі 80% паль для влаштування стіни в ґрунті встановлені, виконана плита, яка надалі дасть можливість виконувати роботи важкою технікою для розкриття котловану. Над пошкодженою ділянкою було розташовано близько 200 кабелів різних мереж: ДТЕК, Укртелекому, та інших, перенесення яких узгоджувалося з різними відомствами, що зайняло багато часу.
Він нагадав, що ця ділянка будувалася поспіхом. Під час її будівництва у 2010 році тут був затоплений тунелепрохідницький щит вагою понад 200 тонн, а також загинули два працівники. Сьогодні ж роботи виконуються фахово, із залученням експертів та науковців.
Наразі на ділянці від «Теремків» до «Деміївської» метро працює у човниковому режимі з інтервалом 13 хвилин. Рух перекрито лише між станціями «Деміївська» та «Либідська».
На цій ділянці рух метро дублюють автобуси, які їздять з інтервалом 3 хвилини. Місто потурбувалося, щоб гроші за пересадку поверталися пасажирам, які користуються транспортною картою вже з ранку наступного дня. Тому на маршруті від «Либідської» до «Теремків» за поїздку люди платять лише один раз.
Також Руслан Кандибор спростував чутки про можливе закриття ще 22 станцій метро й назвав такі висловлювання панічними, що лунають від невідомих людей, щоб нагнати страху на громадян.
«Немає ніякого страшного колапсу. Є деякі проблеми експлуатаційного стану, поточні роботи, які ми виконуємо. Планові роботи з капремонту також зараз виконуються», — наголосив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Читайте також: Кандибор назвав пріоритети столичної дорожньої галузі у 2024 році. Це метро й добудова шляхопроводів.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»