За два роки у Києві суттєво зменшилась кількість незаконних рекламних конструкцій
Це свідчить про успішні кроки міста в упорядкуванні реклами.
На початок 2024 року в Києві розміщено майже 22 тисячі оформлених рекламних конструкцій усіх типів. Протягом останніх двох років їхня кількість зросла на 5 243. Про це повідомило Управління з питань реклами.
Зокрема, серед розміщених оформлених конструкцій найбільшу кількість становлять вивіски та рекламні засоби на фасадах — 16 819 одиниць.
Загалом найбільшу питому вагу оформлених конструкцій від розміщених мають наземні рекламні засоби (білборди, сітілайти) — 97%.
Крім того, відзначаються позитивні тенденції у зменшенні кількості конструкцій, розташованих із порушенням. Так, за останні два роки кількість незаконних рекламних засобів та вивісок у Києві зменшилася на 15%, що свідчить про успішні кроки міста в упорядкуванні реклами.
Як зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук, таким результатам сприяли систематичні демонтажі незаконних конструкцій — як комунальним підприємством «Київреклама», так і самими власниками конструкцій. А також позитивно впливали активні заходи з інформування бізнесу щодо необхідності розміщувати вивіски і рекламні засоби за правилами та дотримуватися дизайн-коду столиці.
Так, у 2023 році власники закладів отримували індивідуальні голосові повідомлення, які інформували щодо розміщених ними конструкцій. Дзвінком Управління сповіщало власника про надіслану вимогу на усунення порушень або про необхідність демонтувати самовільно розміщений рекламний засіб.
Крім того, суб’єкти господарювання можуть отримати всю необхідну інформацію на сайті Управління з питань реклами: https://reklama.kyivcity.gov.ua/. У Telegram-каналі можна отримати онлайн-консультацію або ж скористатися чат-ботом: https://t.me/kyivreklama_bot, який автоматично згенерує відповіді на основні питання щодо розміщення рекламних конструкцій і вивісок.
«Ми продовжуємо активну роботу над упорядкуванням реклами та забезпеченням чистоти візуального простору міста. Одна з наших цілей — спонукати все більшу кількість власників закладів свідомо розміщувати конструкції за правилами та дотримуватися дизайн-коду столиці», — підкреслила Оксана Поліщук.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»