У КМДА розповіли при стан і перспективи ремонту мостів у столиці
Столична влада повідомляє, що за останні п’ять років у Києві поточними ремонтами оновлено 46 штучних споруд, а в рамках капітальних робіт — 28
Крім того, на цей рік заплановані й тривають капітальні ремонти на п’яти об’єктах мостового господарства і на шести — поточні ремонти.
На цьому наголошує Департамент транспортної інфраструктури КМДА, коментуючи маніпулятивні заяви щодо мостів у столиці від деяких посадовців та «експертів».
«У 5-му технічному стані перебувають 2 позакласних мости у столиці. Міст Патона. Два роки тому, за наполяганням Уряду, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України місто передало його для ремонту у проєкт „Велике будівництво“. Однак влада міста не залишає цей об’єкт поза увагою та регулярно обстежує, здійснює критично важливі ремонтні роботи, щоб підтримувати його в робочому стані», — йдеться у дописі Департаменту.
У КМДА повідомили, що також в аварійному стані перебуває і міст Метро. Його конструкція за радянських часів була експериментальною, — таких мостів було всього кілька в СРСР. І на сьогодні залишився тільки в Києві. Інші такі мости розібрали
За оцінками європейських фахівців, перебудувати Міст Метро коштує щонайменше 500 млн євро.
До війни розроблявся проєкт і обговорювалося фінансування об’єкта із залученням експертів ЄБРР. Війна цю співпрацю поставила на паузу.
Але місто розробляє проєкт першочергових протиаварійних робіт та планує розпочати оновлення мосту Метро наступного року.
«Нагадаємо, що частину цього мостового переходу — міст через Русанівську протоку — капітально оновили у 2020 році», — зазначили в Департаменті.
«Місто робить усе можливе, щоб розвантажити й розпочати ремонт мосту Метро. Так, до кінця року планується запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом. Нагадаємо, сьогодні місто ремонтує Північний міст та замінює деформаційні шви на Південному мосту», — розповіли фахівці.
Залишаються й інші «історичні недобудови» у столиці, як, наприклад, Дарницький міст. На ньому й досі повністю не завершено лівобережну розв’язку.
Департамент наголошує, що мости — це об’єкти критичної інфраструктури, і мають стратегічне значення для столиці, тому їхній належний технічний стан завжди був і лишається у пріоритеті для міста. Особливо в період воєнного стану.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»