Кличко перевірив реконструкцію транспортного вузла на перетині Полярної та Богатирської
Цей об’єкт споруджується на важливому транспортному вузлі, де перетинаються великі міські магістралі.
Мер Києва Віталій Кличко сьогодні перевірив, як триває реконструкція транспортного вузла на перетині вулиць Полярної та Богатирської в Оболонському районі столиці.
Тут будують естакаду-шляхопровід. Реконструкцію розпочали нещодавно. Згідно з проєктом, розв’язка збільшить пропускну спроможність та зменшить затори у північній частині столиці, зокрема, на Оболоні.
Цей об’єкт споруджується на важливому транспортному вузлі, де перетинаються великі міські магістралі. Проєктування розв’язки розпочалося у 2017 році. Вона передбачена у схемі Генерального плану. До Київавтодору було дуже багато звернень, скарг на постійні затори та ДТП на цьому перехресті.
Щоб усунути проблему виїзду/заїзду у місто, покращити організацію дорожнього руху, зняти це місце як аварійно небезпечне, місто ухвалило рішення про спорудження дворівневої транспортної розв’язки. Після завершення будівельних робіт, тут приберуть світлофорний об’єкт і транспорт проїжджатиме розв’язку за 3-4 хвилини.
Планується відкрити шляхопровід в цьому році, а також розпочати роботи на з’їздах. Завершити повністю всі роботи з облаштуванням та благоустроєм території, мають до кінця 2024 року.
«На об’єкті вже влаштували тимчасові проїзди, нанесли тимчасову розмітку та встановили дорожні знаки. Забетонували 14 паль (всього передбачено 80). Перевлаштували світлофорні об’єкти та опори контактної мережі та розпочали роботи з перекладання водопровідних мереж. Транспортну розв’язку збудуємо у 2-х рівнях. Довжина основного проїзду складатиме трохи понад три кілометри. Приблизно такою буде і довжина тротуарів. Протяжність велосипедних доріжок — понад 1,5 км. На розв’язці буде 6 смуг руху. Довжина шляхопроводу — понад 250 метрів. Також побудуємо новий підземний перехід», — зазначив Віталій Кличко.
Кличко наголосив, що проєктна пропускна спроможність оновленого вузла — понад 11 тисяч автомобілів на годину. Це в кілька разів більше, ніж пропускає перехрестя зі світлофором, де рух затримується й утворюються затори.
Відкрити рух новим шляхопроводом планують до кінця цього року. А весь комплекс робіт на великому об’єкті завершать до кінця 2024 року.
«Вечірній Київ» розповідав, на яких важливих транспортних об’єктах нині ведуться роботи. А також де побудують наземні пішохідні переходи та велодоріжки.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»