У Києві з’являться нові наземні переходи та велодоріжки: адреси
У цьому році продовжуються роботи по об’єктах капітального ремонту, які у місті розпочали ще до повномасштабного вторгнення росії, але призупинили
Їх створюють на всіх вулицях, які капітально ремонтують чи лагодять в рамках поточного або експлуатаційного ремонту. При цьому особливу увагу звертають на зручність переходів для людей з інвалідністю.
Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» розповів генеральний директор КК «Київавтодор» Олександр Федоренко.
Він підкреслив, що у столиці діє рішення Київської міської ради щодо облаштування наземних пішохідних переходів біля підземних. А саме — їх поєднання у режимі з наявним світлофорними об’єктами.
Зокрема зараз на вулиці Богдана Хмельницького буде облаштовано 7 пішохідних наземних переходів з червоно-білої бруківки (ФЕМ). Один з них — на повороті на вулицю Чикаленка (колишня вул. Пушкінська), на Терещенківську й безпосередньо на перетині з вулицею Володимирською.
«В цьому році плануємо облаштовувати на бульварі Шевченка наземний пішохідний перехід. Зараз питання опрацьовується з фахівцями, Центром організації дорожнього руху, поліцією. Як тільки буде погоджено схему організації руху, ми візьмемося до виконання робіт», — сказав Олександр Федоренко.
Він окремо наголосив, що в цьому році продовжуються роботи по об’єктах капітального ремонту, які у місті розпочали ще до повномасштабного вторгнення росії, але призупинили.
При доопрацюванні цих об’єктів, яких є 12, дорожники повністю облаштовують пішохідні переходи й створюють нові, понижують бортовий камінь.
Зокрема роботи з облаштування переходів ведуть на проспекті Володимира Івасюка, Великій Окружній дорозі від Одеської площі до вулиці Територіальної оборони, на вулиці Шумського, яку вже зробили, на вулицях Ентузіастів, Татарській, Трускавецькій, Довженка. На Довженка, між іншим, яка є частиною малої Кільцевої дороги, маємо аварійно небезпечне перехрестя з вулицею Дегтярівською.
Повністю інтерв’ю з Олександром Федоренком, в якому він розповідає про ремонти найважливіших дорожніх об’єктів у Києві, читайте у «Вечірньому Києві».
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»