У Києві активно будують метро на Троєщину та Виноградар

Фото: Вікіпедія
Фото: Вікіпедія

Вже цього року запустять мостовий перехід.

Мер столиці Віталій Кличко повідомив, що наразі ведуться роботи по спорудженню метро на Троєщину та Виноградар.

Він нагадав, що зокрема для Троєщини спочатку потрібно добудувати мостовий перехід через Дніпро зі з’їздами.

«Першу частину мостового переходу запустимо вже цього року, адже без цього неможливо говорити про метро», — сказав Віталій Кличко в ефірі каналу «Київ 24».

Нагадаємо, у лютому 2022 року перед початком широкомасштабного вторгнення рашистів, у районі Русанівських садів укріплювали тунелі майбутньої гілки метро на Троєщину.

Крім того тривали роботи, які можна здійснювати у зимовий період, на Подільсько-Воскресенському мостовому переході. Там збирали великі металоконструкції, що будуть частиною мосту над вулицею Центральна Садова в напрямку вулиці Оноре де Бальзака. Також в районі Русанівських садів продовжували укріплювати тунелі майбутньої гілки метро на Троєщину.

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід складається з мосту через річку Дніпро, має комплекс мостів, естакад і тунелів, загальною протяжністю понад 10 км, що сполучать Поділ з Воскресенським масивом і Троєщиною.

Щодо будівництва станцій та тунелів метро у бік масиву Виноградар, то мер Києва запевнив, що роботи ведуться у підземній частині — у тунелях.

«Киянам потрібен результат всіх цих робіт. Тому працюємо», — сказав Віталій Кличко.

Він також дав пораду керівнику столичного метрополітену розповідати киянам у соцмережах про хід робіт на цьому важливому будівництві.

У квітні мер столиці повідомив, що один тунель між станціями вже збудований, будівельники працюють над будівництвом другого.

Роботи з будівництва гілки метрополітену на Виноградар, які розпочалися наприкінці 2018 року, вже кілька місяців як продовжені.

На темпи будівництва впливає поточна ситуація. Адже бригади будівельників і всі, хто залучений до будівництва, під час повітряної тривоги повинні бути у безпеці. Але попри труднощі, які виникають через війну, столична влада та метрополітен докладають максимум зусиль, щоб цей проєкт продовжувався.

Мер також сказав, що минулого року з початку військових дій будівництво зупинили й воно було закрито. Велика частина працівників й підприємств, які були залучені до робіт, виїхали за кордон, третина пішла в лави ЗСУ.

Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»