Влада міста розірвала договір із недобросовісним перевізником автобусного маршруту

Фото: Олексій Самсонов
Фото: Олексій Самсонов

Договір розірвали після перевірки.

Департамент транспортної інфраструктури ініціював розірвання договору із недобросовісним автомобільним перевізником автобусного маршруту № 150.

Перевірка виявила, що на маршруті працюють автобуси марки «Богдан» із двигунами, що відповідають екологічним нормам Euro-2 (9 автобусів), Euro-3 (2 автобуси), тоді як для участі у конкурсі подавались автобуси з двигунами, що відповідають екологічним нормам Euro-5.

Нові автобуси певний час курсували по вулицях міста. Фото: Наталія Слінкіна

Як підкреслили в Департаменті, автоперевізник був визнаний переможцем на маршруті саме завдяки рухомому складу, який він пропонував для обслуговування — VOLVO-7700.

Ці гібридні автобуси обладнані сучасними кріслами на 40 посадкових місць. У салоні є кілька кнопок «Стоп», а також інформація про водія і перевізника.

Проте автобуси, які були презентовані зі значним медіа розголосом для роботи на маршруті № 150, сьогодні працюють у місті Біла Церква. І це свідчить про те, що перевізник не мав наміру обслуговувати автобусний маршрут у Києві заявленим рухомим складом.

Перевірку роботи автобусних маршрутів загального користування в режимі маршрутного таксі здійснювала 4 травня міжвідомча територіальна робоча група з питань функціонування ринку пасажирських автомобільних перевезень у складі представників Управління патрульної поліції у м. Києві, відділу державного нагляду (контролю) у м. Києві Державної служби України з безпеки на транспорті, Департаменту транспортної інфраструктури, Комунальної служби перевезень.

Департамент транспортної інфраструктури вкотре наголошує всім автомобільним перевізникам Києва на необхідності дотримуватися умов договору, адже це безпосередньо впливає на рівень надання послуг із перевезення пасажирів.

Нагадаємо, у квітні Департамент транспортної інфраструктури розірвав в односторонньому порядку 6 договорів з недобросовісними приватними автомобільними перевізниками та подовжив існуючі маршрути.

Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»