«Київавтодор» за минулий рік провів ремонт на понад 40 об’єктах
Ремонтні роботи проводили за кошти міського та державного бюджетів.
У Києві за 2022 воєнний рік провели ремонтні роботи на 42 об’єктах, серед них — чотири мости та шляхопроводи, а також понад два десятки вулиць. Про це розповіли заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Кульбако та КК «Київавтодор» у відповіді на запит «Вечірнього Києва».
Загалом ремонтні роботи на таких об’єктах:
- 4 об’єкти капітального ремонту вулиць;
- шляхопровід через залізницю на вулиці Гетьмана Павла Скоропадського (колишня вулиця Льва Толстого);
- міст через річку Либідь на вулиці Гетьмана Павла Скоропадського (колишня вулиця Льва Толстого);
- міст через річку Десенка (продовження Північного мосту);
- Південний міст;
- 24 вулиці, де виконано масштабний поточний ремонт й відновлення
благоустрою; - 10 перехресть, на яких влаштовано кільцеві розв’язки малого радіуса й
відремонтовано покриття.
Окрім цього, відремонтували бруківку на Володимирському та Подільському узвозах, а також на частині вулиці Грушевського і на кількох ділянках вулиці Шовковичної.
Ремонтні роботи проводили за кошти міського та державного бюджетів.
З перших днів повномасштабного вторгнення КК «Київавтодор» надав ЗСУ грейдери (причіпна чи дорожня машина для зрізання, переміщення та розрівнювання ґрунту) та багатофункціональні автомобілі Toyota Hilux.
Крім того, підприємства дорожньої корпорації цілодобово посилювали оборону столиці: будували фортифікаційні споруди, копали траншеї, бліндажі також перевозили вантажі оборонного призначення. Також ліквідовували наслідки ворожих обстрілів і нині продовжують це робити.
«Працівники КК «Київавтодору» та ШЕУ усіх районів Києва разом з технікою, після
закінчення бойових дій на Київщині були долучені до відновлення зруйнованих
російськими окупантами Бородянки, Бучі, Ворзеля, Гостомеля та Ірпеня.
На ліквідацію наслідків було направлено спеціальну техніку, яка
працювала над відновленням цих міст. Були залучені автокрани,
екскаватори, навантажувачі, самоскиди та трали», — додав Валентин Кульбако.
У компанії зазначили, що критичних проблем із запасом палива та роботою техніки у 2022 році не було, бо вони завчасно зробили заготівлю. Нині всі підприємства «Київавтодору» мають достатній запас палива.
Втім у зимовий період через неможливість закуповувати сіль для обробки доріг в охопленому боями Соледарі, компанія переорієнтувалася на сіль інших європейських країн, зокрема Польщі. Збільшили використання піщано-соляної суміші замість чистої солі.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»