«Київ Цифровий» інтегрували з «Дією»: забрати авто зі штрафмайданчика тепер простіше
Користувач має завантажити копії цифрових документів через «Дію» та одразу отримає QR-код, щоб забрати авто зі штрафмайданчика.
Команда КП «Головний інформаційно — обчислювальний центр» удосконалила сервіс повернення евакуйованих авто в міському застосунку «Київ Цифровий». Для цього головний міський додаток інтегрували з «Дією».
Відтепер, завдяки інтеграції із застосунком «Дія», водії можуть передавати на перевірку інспектору копії цифрових документів через «Дію»: свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та посвідчення водія.
Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.
«Київ Цифровий» тепер інтегрований з «Дією». Більше не потрібно фотографувати документи та завантажувати їх у «Київ Цифровий», — повідомив Петро Оленич.
Раніше користувачам доводилося робити фото водійських документів власноруч. Після сплати штрафу фото свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та посвідчення водія надходили на перевірку інспектору. Водії очікували, доки інспектор перевірить документи та затвердить заяву на повернення авто.
Інтеграція з «Дією» дала змогу повернути авто швидше й без паперових документів. Користувач має завантажити копії цифрових документів через «Дію» та одразу отримає QR-код, щоб забрати авто зі штрафмайданчика. Таким чином весь процес повернення авто проходитиме в режимі paperless, тобто лише із цифровими документами.
Головна мета оновлення — спростити процес перевірки документів для інспекторів та полегшити життя водіям. Адже інспектор зможе миттєво затвердити заяву після завантаження документів.
Також застосунок «Київ Цифровий» продовжують адаптувати до умов воєнного стану. У новій версії вдосконалили систему сповіщень про повітряну тривогу. Для користувачів iOS додали налаштування критичних сповіщень, для користувачів Android — закріплені сповіщення. Оповіщення надходитимуть зі звуком навіть у режимах енергозбереження та «Не турбувати».
Користувачі зможуть вибирати звук тривоги, налаштовувати гучність або вимкнути функцію та отримувати сповіщення про тривогу як звичайні повідомлення. Команда КП ГІОЦ планує продовжити доопрацювання функціонала вибору звуків за відгуками користувачів.
До теми:Два мільйони користувачів за два роки: команда застосунку «Київ Цифровий» поділилася успіхами роботи.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»