Два мільйони користувачів за два роки: команда застосунку «Київ Цифровий» поділилася успіхами роботи

Застосунок «Київ Цифровий» об’єднує всі найпотрібніші сервіси
Застосунок «Київ Цифровий» об’єднує всі найпотрібніші сервіси

Міський мобільний додаток став впізнаваним та сьогодні є незамінним помічником киян.

Міському застосунку «Київ Цифровий» виповнюється два роки. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.

«2 роки міському застосунку „Київ Цифровий“. Попереду багато нового, зокрема інтеграція з наймасштабнішим цифровим сервісом України. Подробиці вже скоро», — написав Петро Оленич.

Петро Оленич

Застосунок створили, щоб полегшити взаємодію киян із різними сервісами у столиці. Першою функцією «Київ Цифровий» стала оплата проїзду у громадському транспорті та поповнення транспортних карток. Із часом можливості застосунку розширились.

За два роки стали доступні такі сервіси:

  • рух транспорту;
  • моніторинг якості повітря;
  • оплата паркування, встановлення таймеру парковки та паркувальні абонементи;
  • запис до ЦНАПу;
  • електронні петиції;
  • опитування.

А з повномасштабним вторгненням застосунок став платформою, що буквально рятує життя, оскільки містить:

  • сповіщення про повітряну тривогу;
  • мапу укриттів;
  • мапу гуманітарних штабів і пунктів обігріву;
  • волонтерську допомогу армії.

Команда «Цифрового» поділилася підсумками роботи на своїй сторінці у Facebook.

Так, за 2 роки кияни:

  • додали у застосунок 700 тисяч транспортних карт,
  • придбали 24 мільйони QR-квитків,
  • додали 450 тисяч авто, щоб зручно оплатити паркування майже 700 тисяч разів, а також сплатили близько 450 тисяч штрафів,
  • отримали 2 мільйони сповіщень від комунальників, в яких «Центральна Диспетчерська Служба з питань ЖКГ 1557» попереджала про ремонтні роботи зі світлом, водою та опаленням
  • написали 130 тисяч звернень у підтримку.

Крім того, застосунок адаптувався до воєнного стану та надіслав понад 650 сповіщень про тривогу.

Напередодні різдвяних свят у застосунку «Київ Цифровий» з’явилась можливість стати «Таємним поштариком». За допомогою сервісу кияни надіслали один одному 200 тисяч теплих привітань зі святами. За словами містян, цей сервіс виявився дуже підтримуючим у ці непрості часи. Скоро на користувачів застосунку «Київ Цифровий» чекає інтеграція з наймасштабнішим цифровим сервісом України.

Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»