Невідкладний ремонт мосту через Десенку завершать до 26 листопада

Північний мостовий перехід
Північний мостовий перехід

Ремонт розпочали, насамперед тому, щоби забезпечити безпеку руху

Наразі ремонт покриття мосту через річку Десенка, у розпалі. Довжина мосту складає 732 метри. Він входить до побудованого у 1976 році Північного (раніше — Московського) мостового переходу, який визнаний пам’яткою архітектури. Його спроєктувала інженерна група у складі Георгія Фукса, Бориса Гребеня, Євгена Левицького, Бориса Романенка, та архітектора Олександра Добровольського.

Наразі шляховики з обох сторін зняли асфальтове покриття й стару гідроізоляцію до самої основи мосту — бетону. Робота кипить й у вихідні дні. Адже полагодити споруду обіцяють до 26 листопада. Тому транспорт пропускають лише по двох смугах в обох напрямках.

«Для попередження автомобілістів з обох сторін мосту встановили знаки обмеження швидкості до 40 кілометрів на годину», — коментує «Вечірньому Києву»в.о. начальника підприємства «Київавтошляхміст» КК «Київавтодор» Богдан Кобернюк.

Дорожники потурбувалися, щоб проїзд для транспорту під час ремонту був повністю безпечним. І просять киян з розумінням поставитися до тимчасових незручностей. Запевняють: відкладати роботи — не могли.

«Ремонт розпочали, насамперед тому, щоби забезпечити безпеку руху. Й нині проводимо протиаварійні відновлювальні роботи — замінюємо захисний шар бетону плити мостового полотна», — повідомив Кобернюк.

Також, за його словами, на мості повністю замінять гідроізоляційне покриття, яке захищає бетонну основу від вологи та корозії під час перепаду температур взимку та навантажень від автотранспорту.

«Тут буде також нове асфальтобетонне покриття на проїзній частині. Роботи виконуватимуться на всій довжині мосту, в обох напрямках. Ширина кожної ремонтної карти складає 5 метрів, а це 1,5 смуги руху. Роботи, які наразі виконують, є складними та потребують використання сучасних матеріалів та техніки», — інформує начальник «Київавтошляхмосту».

Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»