Заяви про виділення додаткових коштів з бюджету Києва на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу не відповідають дійсності
Секретар Київської міської ради Володимир Бондаренко розповів що насправді відбувається навколо будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу.
Володимир Бондаренко стверджує, що з бюджету міста Києва не виділяли додаткових коштів на добудову Подільсько-Воскресенського мосту. Фінансування будівництва наразі не здійснюється взагалі, а у змінах до бюджету Києва відображено кошти дорожньої субвенції, погоджені державою ще на початку року. Тобто заяви про виділення додаткових коштів з бюджету міста Києва не відповідають дійсності та є маніпулятивними.
«У грудні 2021 року Київська міська рада затвердила бюджет Києва на 2022 рік, передбачивши кошти на будівництво Подільського мостового переходу — 1,07 млрд грн, у тому числі за рахунок дорожньої субвенції — 0,682 млрд грн — на рівні минулорічного погодженого обсягу. У січні 2022 року Укравтодор погоджує Київській міській державній адміністрації розподіл коштів дорожньої субвенції, у тому числі на будівництво Подільського мостового переходу — 0,815 млрд грн. Ця сума не змінювалась ані в червні, ані у вересні 2022 року», — розповів секретар Київської міської ради.
Він також зазначив, що в жовтні 2022 року Київська міська рада привела показники бюджету Києва відповідно до погоджених Укравтодором показників, відобразивши у кошторисі міста кошти на будівництво Подільського мостового переходу — 1,20 млрд грн, у тому числі за рахунок дорожньої субвенції — 0,815 млрд грн.
«Із початку 2022 року до бюджету міста Києва надійшло 0,285 млрд грн дорожньої субвенції. При цьому, 0,260 млрд грн з них — на капітальні видатки. З 24 лютого капітальні видатки за рахунок дорожньої субвенції не фінансувались. І до кінця 2022 року фінансування капітальних видатків за рахунок дорожньої субвенції не очікується. За цих умов Київська міська державна адміністрація погодила із Укравтодором перерозподіл отриманих вже 0,260 млрд грн дорожньої субвенції на поточний ремонт доріг, а не на капітальні видатки», — пояснює Володимир Бондаренко.
Він додав, що відповідно до статті 103-1 Бюджетного кодексу України дорожня субвенція може бути використана тільки на дороги. Інше використання на будь-які «пріоритетні цілі» заборонено, тобто буде підставою для кримінальної відповідальності.
Віктор ЯРОШЕНКО, газета «Хрещатик»